2012. február 16., csütörtök

Blog: reloaded

Már kb ezer éve nem írtam ide, kicsit bevallom el is felejtkeztem róla, hogy elkezdtem ezt a blogot. A tavalyi nyár és ősz nagyon sűrűre sikeredett, szinte alig volt időm bármire is. El is határoztam, hogy felszámolom a meska boltot és végleg felhagyok a kis kütyükkel, de minden alkalommal, amikor ezt elgondoltam, hirtelen jött egy-egy megrendelés. :DD
Ma is pont egy ilyen nap van, ezért úgy gondoltam, hogy újra lelket verek a blogba is, hátha van azért valaki, akit érdekel, hogy miket alkotok mostanában. :)
Újabban a gyurmázást kicsit félretettem, és inkább a használati tárgyak érdekelnek. Képkereteket festek, virágtartókat, gyertyatartókat próbálok vidám színekkel feldobni, gyertyát öntök.
Emellett, ha van időm, szívesen kísérletezek a konyhában is. Úgy döntöttem, ezeket az új dolgokat is megosztom majd itt. :) Szóval kicsit vegyesfelvágott lesz, de végülis talán ez nem is akkora baj. ;-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése