2011. március 30., szerda

nagyüzem

Hú, elég rég írtam már ide, de közben azért nagyüzem volt nálam, és készültek újabb ékszerek. Egy kicsit kipróbáltam az ékszerdrótozást, visszatértem a gyöngyökhöz de az elmaradhatatlan fimo is előkerült. :)

Karkötők drótból és gyöngyből. A drótos nagyon nagy meló, és ráadásul többször megszúrta az ujjam, de megérte, szerintem egészen elegáns viselet. :)








Rózsák megint: A barátnőmtől kaptam ajándékba egy csomag bordó gyurmát, próbaképpen ezt a rózsás szettet gyártottam belőle, szerintem nagyon szép színe lett.


Ezeket a kis vidám formákat gyűrűnek vagy kitűzőnek terveztem, szerintem nagyon feldobnának egy kabátot vagy blézert, de gyűrűként is el tudom őket képzelni. Bár én magam nem vagyok nagy gyűrűpárti, de annak, aki szereti, biztosan jó lenne. :)


Folyt.köv.... :DDD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése