2011. március 30., szerda

nagyüzem2

A nagy gyurmázás eredményeképpen született meg ez a lila szett, mely végül 4 részesre sikeredett. Egy nyaklánc, egy gyűrű, egy karkötő és egy füli alkotja. Fimoból készítettem el a gyöngyöket, utána lelakkoztam őket, majd a helyükre kerültek. :)



Egy nagy kávérajongó barátomnak vettem szülinapi ajándékot- természetesen kávét-, ez ihlette a kávészemes-sárga-alapon-piros-pöttyös-bögrés kulcstartót, amit eredetileg az ajándékhoz szántam, de nem lett túl fiús szerintem, úgyhogy megtartottam. :):)
Emlékeztek Ló Szerafinra, a kék paripára, aki mellesleg lócsoda? Vagyis hogy csodaló. :DDD Na, nekem ő az egyik kedvenc mesehősöm, na meg mindenki, aki vele együtt Lázár Ervin meséiben szerepel Vacskamatitól Mufurcig :DD
Szóval megörökítettem Ló Szerafint fülbevaló formájában. :)

Végül pedig egy kis nyalánkság. Nekem tejszínes-epres cukorkát juttat eszembe ez a fülbevaló. Olyannyira, hogy már érzem is az ízét. :D Meglehetősen édesszájú vagyok... :D

Mára ennyi, nemsokára ismét jelentkezem. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése